مشاوره زیبایی

وبسایت نکات و مشاوره های زیبایی

مشاوره زیبایی

وبسایت نکات و مشاوره های زیبایی

مشاوره زیبایی

وبسایتی برای کسانی که به زیبایی خودشان اهمیت می دهند. در این وبسایت نکاتی در مورد زیبایی و مشاوره آن گذاشته می شود.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پرکننده های صورت چیست؟

 

پرکننده های صورت موادی مصنوعی یا طبیعی هستند که به خطوط ، چین ها و بافت های صورت تزریق می شوند تا چین و چروک ها را کاهش داده و پری صورت را کاهش دهند که با افزایش سن کاهش می یابد.

به این مواد تزریقی پرکننده های پوستی ، کاشت های تزریقی ، پرکننده های چین و چروک و مواد نرم کننده نیز گفته می شود. آنها برای پاک کردن خطوط لبخند ، جمع شدن گونه ها و لب ها و اصلاح جای جوش های پوستی استفاده می شوند.

 

اکثر قریب به اتفاق مواد پرکننده قابل جذب هستند. بنابراین ، آنها نتایج موقت ارائه می دهند که بسته به محصول و شخص ، از ماهها تا چند سال طول می کشد.

برخی از مواد پرکننده به صورت دائمی به بازار عرضه می شوند و می توانند تا چند سال دوام داشته باشند.

طبق انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، فقط در سال 2017 2.7 میلیون عمل پرکردن صورت انجام شده که نسبت به سال قبل 3 درصد افزایش داشته است.

 

انواع پرکننده صورت


بازار مملو از مواد پاک کننده صورت است.

آکادمی پوست آمریکا (AAD) می گوید ، در حالی که بسیاری از مواد پرکننده صورت نتایج فوری را ارائه می دهند ، برخی از آنها برای مزایای مطلوب در طول هفته ها یا ماه ها به چندین درمان نیاز دارند و به دنبال آن لمس های گاه به گاه انجام می شود.

پرکننده هایی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

 

اسید هیالورونیک (HA)


این ماده ژل مانند به طور طبیعی در بدن یافت می شود. این برای "جمع شدن" پوست ، افزودن حجم به مکان هایی مانند گونه ها و صاف شدن چین و چروک ها ، به ویژه در اطراف چشم ها ، لب ها و پیشانی استفاده می شود.

نام های تجاری شامل Juvéderm و Restylane است. از آنجا که بدن اسید هیالورونیک را به تدریج و با گذشت زمان جذب می کند ، نتایج معمولاً فقط 6 تا 12 ماه طول می کشد ، گزارش هیئت جراحی زیبایی آمریکا (ABCS). در پیشرفت این پرکننده های پوستی پیشرفت هایی صورت گرفته است و اینها معمولاً 12 ماه یا بیشتر طول خواهند کشید.

 

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم (CaHA)


این ماده پرکننده از کلسیم (به شکل ذرات میکروسکوپی) استفاده می کند و آن را به ژلی اضافه می کند که سپس تزریق می شود. ABCS می گوید این ژل از قوام ضخیم تری نسبت به HA برخوردار است ، که باعث می شود برای چین و چروک های عمیق مناسب تر باشد.

نتایج CaHA (نام تجاری Radiesse) حدود یک سال به طول می انجامد.

 

  • ۹۹/۱۱/۰۵
  • کلینیک زیبایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی