مشاوره زیبایی

وبسایت نکات و مشاوره های زیبایی

مشاوره زیبایی

وبسایت نکات و مشاوره های زیبایی

مشاوره زیبایی

وبسایتی برای کسانی که به زیبایی خودشان اهمیت می دهند. در این وبسایت نکاتی در مورد زیبایی و مشاوره آن گذاشته می شود.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نکاتی در هنگام جستجوی مراقبت


قبل از گرفتن قرار ملاقات با متخصص پوست، مهم است که سطح آموزش آنها را در نظر بگیرید. متخصصان پوست دارای گواهی هیئت مدیره حداقل هشت سال آموزش پزشکی دارند، اگر نه بیشتر. آنها تخصص خود را با گذراندن امتحانات سخت بورد و رعایت سایر شرایط به اثبات رسانده اند.

 

دارای گواهی هیئت مدیره: بررسی اینکه آیا متخصص پوست شما دارای گواهی هیئت مدیره است یا خیر، مهم است. اگر آنها هستند، FAAD اولیه بعد از نام آنها ظاهر می شود. FAAD مخفف "Fellow of the American Academy of Dermatology" است. وب سایت متخصص پوست اغلب مکان خوبی برای بررسی است. یا FAAD را پس از نام آنها فهرست می کند یا در مورد گواهی هیئت مدیره آنها بحث می کند.

انواع مختلفی از تابلوها و گواهینامه ها وجود دارد. اگر FAAD را بعد از نام متخصص پوست خود نمی بینید، مطمئن شوید که متخصص پوست شما دارای تاییدیه هیئت مدیره یکی از این سازمان ها است.

 

بیمه: اگر در مورد پوشش بیمه نامطمئن هستید، با ارائه دهنده بیمه خود تماس بگیرید. آنها بهترین منبع برای اطلاع از اینکه آیا یک متخصص پوست در شبکه شما حضور دارد و آیا بازدید تحت پوشش است، هستند. آنها همچنین می توانند به شما بگویند که آیا درمان برای یک بیماری خاص تحت پوشش است یا خیر. توجه داشته باشید که روش های کاملاً زیبایی - مانند درمان چین و چروک - معمولاً پوشش داده نمی شوند.

 

رزرو نوبت: همانطور که برای بسیاری از متخصصان صدق می کند، برای مراجعه به متخصص پوست می توان منتظر ماند. برای کمک به مراقبت به موقع، متخصصان پوست نکات زیر را ارائه می دهند.

قرار خود را زودتر تعیین کنید هر چه زودتر بتوانید نوبت خود را رزرو کنید، بهتر است. اگر یک قرار ملاقات معمولی را برنامه ریزی می کنید، چند هفته یا حتی ماه ها قبل از زمانی که می خواهید دیده شوید، تماس بگیرید.

 

نگرانی های خود را توضیح دهید. اگر نگران وضعیت خاصی هستید یا درد دارید، این موضوع را به طور خلاصه برای مسئول پذیرش توضیح دهید. به عنوان مثال، اگر خال دارید که در حال خارش، خونریزی یا تغییر است (علائم احتمالی سرطان پوست)، حتماً به آن اشاره کنید. متخصصین پوست سعی خواهند کرد در اسرع وقت در بیمارانی که مشکلات فوری دارند کار کنند. ممکن است بتوانید مستقیماً با متخصص پوست یا پرستار او صحبت کنید تا نگرانی های خود را توضیح دهید. متخصصان پوست به طور خستگی ناپذیری تلاش می کنند تا بیماران خود را سالم و شاد نگه دارند. آنها متوجه خواهند شد که آیا وضعیت شما به مراقبت فوری نیاز دارد یا خیر.

 

صحبت پزشکان با بیمار


در مورد لغوها بپرسید بسیاری از متخصصان پوست در صورت لغو قرار ملاقات توسط بیمار دیگری، لیست انتظار را نگه می دارند. تعارض برنامه ریزی شخص دیگری می تواند روز خوش شانس شما باشد. اگر لیست انتظار وجود ندارد، مرتباً با دفتر تماس بگیرید تا ببینید آیا قرار قبلی در دسترس است یا خیر.

 

آماده شدن برای بازدید شما


شما می توانید با انجام برخی آماده سازی ها، بیشترین بهره را از بازدید از پوست خود ببرید. این توصیه ها را در نظر بگیرید:

قبل از بازدید سوالات خود را یادداشت کنید. هنگامی که در دفتر هستید، به خاطر سپردن تمام سوالات شما دشوار است. نوشتن سوالات از قبل می تواند اطمینان حاصل کند که همه آنها را به خاطر می آورید.

برای پاسخ به سوالات متخصص پوست خود آماده باشید. به عنوان مثال، کارکنان متخصص پوست از شما می پرسند که چه داروهایی مصرف می کنید. قبل از قرار ملاقات، یا نام داروها و دوزها را روی یک برگه بنویسید یا داروها را در یک مکان جمع آوری کنید. به این ترتیب در روز نوبت می توانید کاغذ یا داروها را در نوبت خود به همراه داشته باشید. حتماً از داروهای بدون نسخه برای آکنه یا سایر بیماری ها استفاده کنید. همچنین شامل مکمل ها و ویتامین ها می شود. این اطلاعات مهم است، زیرا ممکن است چیزی که مصرف می‌کنید باعث نگرانی در مورد پوست، مو یا ناخن شما شود. همچنین، برخی از داروها ممکن است با داروهای دیگر تداخل داشته باشند که منجر به عوارض ناخواسته یا حتی خطرناک شود.

متخصص پوست شما همچنین سوالات مفصلی در مورد سابقه پزشکی و نگرانی های شما می پرسد. به عنوان مثال، اگر به دنبال مراقبت برای آکنه هستید، متخصص پوست احتمالاً از شما می پرسد که چه مدت آکنه داشته اید. آنها از شما خواهند پرسید که چه درمان هایی را امتحان کرده اید.

سابقه پزشکی خانواده خود را بدانید. توصیف هر گونه سابقه سرطان پوست یا سایر بیماری های جدی بسیار مهم است. ممکن است متوجه شوید که برای جزئیات بیشتر باید با اعضای خانواده صحبت کنید. بسیاری از بیماری های پوستی دارای یک جزء ژنتیکی هستند. یعنی داشتن یکی از اعضای خانواده که به بیماری خاصی مبتلا بوده است می تواند به این معنی باشد که شما در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به همان بیماری هستید.

یک کپی از نتایج آزمایشگاه بیاورید. اگر پزشک دیگری قبلاً کار آزمایشگاهی انجام داده یا نمونه بافتی گرفته است، یک کپی از نتایج را بیاورید. این می تواند به متخصص پوست شما کمک کند تا شرایط را تشخیص دهد و از آزمایش های غیر ضروری جلوگیری کند.

آرایش نکنید. همچنین به مقدار زیاد از مرطوب کننده یا سایر درمان های پوستی استفاده نکنید. متخصص پوست شما باید بتواند پوست شما را به وضوح بررسی کند. همچنین لاک روی ناخن هایتان را پاک کنید. اگر شرایط ایجاب می کند که آرایش کنید، هر آنچه را که برای پاک کردن آن نیاز دارید به مطب پوست بیاورید.

  • ۰۰/۱۲/۲۱
  • کلینیک زیبایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی